Word jij onze nieuwe collega?

Op dit moment zijn we op zoek naar een:

Commercieel medewerker

Het is maandagmorgen 8.30 uur en je start je computer op. Je kijkt uit het raam en ziet al behoorlijk wat bedrijvigheid in Amsterdam Buitenveldert. Met een heerlijk kopje koffie ga je zitten en bekijkt je agenda voor deze week. Je bent blij met de diversiteit van je werkzaamheden: elke dag is weer anders. Bestaande klanten verbaas je met je service en je zorgvuldige administratieve afhandeling. Je kruipt in de huid van potentiële nieuwe klanten om ze een passend voorstel te kunnen doen. En voor de trainers van dit taleninstituut ben jij het flexibele aanspreekpunt die ervoor zorgt dat alles goed verloopt. Tijdens lunches met je werkgever brainstormen jullie enthousiast over mogelijke initiatieven. Je weet nu al dat je, als je vrijdagmiddag terugkijkt op de afgelopen week, je trots bent op het werk dat je hebt verzet.

Kun jij je identificeren met bovenstaand persoon, dan zijn wij op zoek naar jou!

Hoe ziet je functie eruit?

Je werkt in een klein en dynamisch team. Je werkzaamheden zijn divers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit staan in onze werkwijze centraal. We verrassen onze klanten, cursisten en trainers hier graag mee.

  • Je voert adviesgesprekken aan de telefoon, verstuurt offertes en belt deze na.
  • Je onderhoudt relaties met onze klanten (o.a. HR-managers en P&O managers).
  • Je onderhoudt contacten met onze partners in het buitenland.
  • Je verzorgt de volledige administratieve afhandeling van aanvraag tot boeking.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor de planning van de trainingen en het aansturen van de trainers.

Wat verwachten wij?

Voor deze zelfstandige en afwisselende baan zoeken wij een collega die gaat voor kwaliteit en die communicatief sterk en dienstverlenend is. Je bent een aanpakker (spin in het web) en je kan zelfstandig en secuur werken. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor onze klanten, cursisten en trainers. Een ondernemende instelling is gewenst. Je hebt de ambitie om je werk zo goed mogelijk te doen. Het betreft een fulltime functie.

En verder:

  • Een afgeronde relevante hbo-opleiding.
  • Tenminste 3 jaar werkervaring in een (kleine) commerciële organisatie.
  • Uitstekende kennis van het Nederlands en het Engels.
  • Goede kennis van de computer en de diverse programma’s.
  • Woonachtig in Amsterdam of directe omgeving.

Wat bieden wij?

European Language Centre is een gerenommeerd taleninstituut met ruim 30 jaar ervaring en met een stevige positie in de markt. Wij hebben taaltrainingen ontwikkeld die perfect aansluiten bij de wensen van onze klanten: professionals werkzaam in het bedrijfsleven en bij de overheid. De organisatie is klein en de lijnen zijn kort. Je werkt samen met de directeur/eigenaar en kunt veel ervaring opdoen in de zakelijke dienstverlening.

De arbeidsvoorwaarden:

  • Prima salaris (in overeenstemming met leeftijd en werkervaring) en uitstekende arbeidsvoorwaarden.
  • Een werkomgeving met ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei.
  • Voor de juiste kandidaat zijn er doorgroeimogelijkheden.
  • Een fijne, rustige werkplek in een mooi kantoor op een gunstig gelegen locatie in Amsterdam Buitenveldert.
  • Verse koffie, lekkere koekjes, een koelkast vol drankjes en op vrijdag een gezamenlijke lunch.

U kunt uw belangstelling tot 15 april kenbaar maken. Uw CV en motivatie kunt u sturen t.a.v. de heer D. Stevens, directeur, e-mail: d.stevens@europeanlanguagecentre.nl.