Onze gemiddelde klantscore: 9!
Onze zéér tevreden klanten
Mond-tot-mond reclame, dat is voor ons de best denkbare reclame. Daarom doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u niet alleen tevreden, maar zelfs zéér tevreden bent over uw training en de bereikte resultaten. De gemiddelde klantscore die we ontvangen na het geven van taaltrainingen is een 9! Daar zijn we erg trots op. Ook online mogen we geregeld prachtige reviews ontvangen. Op Springest hebben we maar liefst een 9,8 en via Google Reviews een 4,6 (uit 5). Een aantal van de ervaringen van onze klanten hebben wij voor u gebundeld.
‘Via European Language Centre heb ik een taalcursus van een week gevolgd bij CERAN LINGUA in Spa. Dit was een zeer goed georganiseerde taaltraining welke ik iedereen kan aanbevelen mocht je je Engels (of een andere taal) een boost willen geven. Nu volg ik 10 lessen via skype bij European Language Centre en ook dit is zeer goed geregeld. Goede kwaliteit en een op Maat afgestemd programma.’
– Dhr. S. Haak (Leaseplan Nederland)
Deze klanten gingen u voor
We bouwen graag aan langdurige relaties gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Wij verzorgen regelmatig zakelijke taaltrainingen voor grote (internationale) organisaties en bedrijven. Zo mogen wij regelmatig aan de slag voor:
- ABN AMRO Bank
- APG
- Akzo Nobel
- BCG
- BNP Paribas
- BMW
- DSM
- Heineken International
- Hogeschool Windesheim
- Hogeschool Inholland
- ING Groep
- KPMG
- Ministerie van Buitenlandse Zaken
- Ministerie van Financiën
- Ministerie van Justitie en Veiligheid
- L’Oréal
- Philips International
- Pon Holdings
- PwC
- Provincie Limburg
- Rabobank International
- Randstad Holding
- Shell
- Siemens
- The Walt Disney Company
- Total